היום במדריך נעסוק בבחירת אתר מהימן לקניות סופר באינטרנט מבין עשרות האתרים הקיימים.

קיימים עשרות אתרי אינטרנט אשר נותנים אפשרות לבצע קניות סופר באינטרנט ומשלוח עד בית הלקוח. לא כל האתרים אמינים וגם אתם צריכים לבצע בדק בית לפני שאתם מבצעים רכישה.

אז מה חשוב לבדוק לפני שאתם מבצעים רכישה מאתרי קניות

  1. מותג – חשוב לבדוק שאתם קונים ישירות מאתר מותג, ככה תבטיחו לעצמכם קניות איכותיות ואמינות.
  2. השוואת מחירים – גם בקנייה באינטרנט ניתן לחסוך כסף, אך חשוב לבצע השוואת מחירי קניות סופר לפני הרכישה, ככה תוכלו לחסוך כסף.
  3. משלוחים – לפני ביצוע רשימת הקניות וההזמנה, חשוב לבדוק שיש הזמנות לאזורכם, ובכלל שיש משלוח מותאם לזמן שלכם, לדוגמא, אתם מעוניינים לעשות משלוח מהיום למחר אך המשלוח הקרוב ביותר הוא רק מחרתיים, זה אומר שזה לא טוב לכם.
  4. זמינות מוצרים – בכל אתר אינטרנט גדול ומכובד, תוכלו לקבל חיווי על זמינות המוצרים, האם האתר במלאי או לא, במידה ולא במלאי, לפעמים תקבלו התראות על מוצרים שונים שדומים למוצר שאתם מחפשים.
  5. המלצות – חשוב לחפש באינטרנט ולבדוק המלצות על אותו אתר שאתם מעוניינים לבצע את הקניות בו, לפעמים תוכלו למצוא שאותה רשת לא הכי טובה במשלוחי סופר הביתה.

לסיכום, קנייה באתרי קניות יכולה להיות קלה ופשוטה, מכיוון שאינכם יוצאים מהכורסה שלכם, אך לפעמים קשה ומסורבלת, מכיוון שחסרים מוצרים, שירות לא טוב ועוד, חשוב לבדוק את האתר שאתם מתכוונים לרכוש ממנו למנוע תקלות.