בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, הקנייה באינטרנט הפכה לפעולה כל כך נפוצה שאנו יכולים למצוא עשרות של אפשרויות ומבצעים בכל זמן נתון. אך איך נבחר את הדרך הטובה ביותר למציאת מבצעי קניות? במאמר זה, נתחיל לחקור את הדרכים המובילות למציאת הפריטים הזולים ביותר והטריים ביותר ברשת.

אז מהי הדרך הטובה ביותר למציאת מבצעי קניות טובים?

הדרך הטובה והפשוטה למצוא את המבצעים הכי טובים והכי זולים של אותה רשת או חנות, היא פשוט להיכנס לאתר הבית שלהם ולחפש שם קטלוג או מבצעים אונליין. בדרך כלל, אתרים גדולים וכאלו שמכבדים את עצמם, יפרסמו מבצעי קניות אונליין באתר הבית שלהם בכדי למשוך לקוחות.

 

הכנת רשימת קניות

הכנת רשימת קניות מסודרת היא אחת הדרכים היעילות ביותר לבצע השוואת מחירים. כיצד לעשות זאת:

  1. מה אתם רוצים לקנות? ברגע שאתם יודעים מראש מה הצרכים והרצונות שלכם החיפוש הופך לקל ומדוייק יותר
  2. בכל פעם שאתם מוסיפים פריט לרשימה, השוו את מכירו בין החנויות
  3. סינון לפי מותג את הרשימה, כך שתוכלו למצוא יותר בקלות את מה שאתם מחפשים

 

קופונים והטבות

קופונים והטבות יכולים להוריד את המחיר הסופי ולהפוך את הקנייה לזולה ומשתלמת. כיצד למצוא קופונים:

  • אתרי קופונים: ישנם אתרים שמציעים מבצעים והטבות בכל פעם שאתה מזין בהם.
  • ניוזלטרים של חנויות: הצטרף לניוזלטרים של חנויות יכול להבטיח שתקבל את ההטבות ישירות לתיבת הדוא"ל שלך.

מתי נמצא מגה מבצעים אונליין באינטרנט?

מגה מבצעים בדרך כלל יפורסמו אונליין בימי Black Friday ו- Cyber Monday שאלו ימי מכירות מטורפים שהחלו מארצות הברית, בימים אלו מומלץ לבקר בתדירות גבוהה יותר את האתרים. נוכל למצוא אושר וסיפוק רב עד כדי חסכון של אלפי שקלים עם מבצעים אלו.

יחד אם זאת, חשוב לשים לתאריכי המבצע, לא פעם קורא שהחברה שוכחת להוריד את המבצע מהאתר ואנשים חושבים שהמבצע ממשיך.

אל תשכחו כמובן לבצע השוואת מחירים לדברים שאתם קונים, כי למרות המבצעים, יש לפעמים מקומות שבהם הדברים יותר זולים.

איך לבצע קניות אונליין בביטחון?

לא חשוב אם אתם מתכוונים לבצע קניון אונליין בישראל או קניות אונליין בחול, חשוב לשים לב לכמה נקודות חשובות לפני ביצוע הרכישה באתר מסוים.

קיימים כמה נקודות חשובות שצריך לבדוק על האתר בעת ביצוע קניות אונליין:

  • תקן PCI – תקן PCI הוא תקן אבטחה אשר הוקם על ידי 5 חברות כרטיסי האשראי הגדולות – ויזה, מאסטרקארד, Discover, JCB ואמריקן אקספרס. התקן הוקם בכדי להבטיח הגנה על נתוני כרטיסי האשראי שלכם בכל סביבה שהם מאוחסנים.
  • אי שמירת פרטי כרטיס אשראי – בנוסף לתקן PCI, חשוב שהאתר עצמו אינו ישמור את פרטי כרטיסי האשראי שלכם, ובכך ימנע שבמידה ויפרצו לאתר לא יצליחו לאתר אותם.
  • תעודת SSL – נקודה נוספת חשובה לא פחות היא תעודת SSL שבשנים האחרונות הותקנה ביותר ויותר אתרים, ובחנויות בפרט זה חשוב. קיימות דרגות שונות של תעודות SSL, ותוכלו לזהות אם יש תעודה על "פאטץ" שרשום "מאובטח" וכתובת האתר מתחילה ב- https.
  • אתר מהימן – לא משנה אם הנכם מתכוונים לבצע קניון אונליין לבגדים או קניות אונליין בסופרמרקט חשוב לבדוק שהאתר אמין ובאמת שולח את המוצרים שלו, בכל יום קמים אתרים חדשים כאלו ואחרים המציעים שירותי מכירה של מוצרים שונים, יש המון אתרים שלא באמת שולחים את המוצרים ורק מחייבים, אלו נקראים אתרי SCAM וחשוב מאוד להיזהר מהם.

גם בעולם הבריאות יש מבצעים אונליין והנחות, אם לדוגמא הנכם צריכים מדרסים אורטופדיים חפשו אורטוטיסט מומחה, אשר יבצע לכם בדיקת התאמה אישית וייצר לכם מדרסים בהתאמה אישית. בגלל התחרות תמיד יהיו כאלו אשר יתנו מחירים זולים וכאלו אשר יתנו מחירים יקרים.
ביצוע קניות בגדים או סופר אונליין יכולה להיות חוויה נעימה, ויכולה להיות חוויה לא נעימה בכלל, השתדלו לקנות מאתרים מוכרים וגדולים ולחסוך מעצמם חוויה לא נעימה ובעיות בהמשך.